Zou je onze nieuwsbrief willen ontvangen?

schrijf je dan in en blijf van onze leuke nieuwtjes op de hoogte

View our privacy policy and termen

Webshop is 24/7 open

Retouren en Service

Zichttermijn

Bij De Boerenmeid heb je een een zicht- of bedenktermijn van 30 dagen, ingaande de dag na ontvangst door of namens de koper. Retourzendingen dien je binnen deze termijn van 30 dagen aan te melden en retour te zenden via je eigen account

 

Retouradres:

De Boerenmeid, Herenweg 57, 1718AC Hoogwoud

 

Stappenplan retour indienen

Klanten moeten geregistreerd  zijn om retourzendingen te kunnen indienen. Als u een order plaatst als gast, moet u zich met hetzelfde e-mailadres registreren om uw gastaccount om te zetten naar een klantaccount.

  1. log in op u account in uw webwinkel. 

    Retourklant_1.png

  2. u komt uit op een pagina waar uw recente orders te zien zijn. Vervolgens klikt u op Bekijken naast de order waarvan u het artikelen retour willen sturen.

    Retourklant_2.png

  3. Nu komt u in het overzicht van de betreffende order terecht. Hier kunt u rechts onderin op de knop Artikelen retourneren klikken om de retourzending aan te maken.

    Retourklant_3.png

  4. U wordt doorgestuurd naar een pagina waar ze de retourzending kunnen instellen. De eerste stap is aangeven welke producten retour gestuurd worden. Dit wordt gedaan door het aantal aan te geven in het drop-downmenu. Producten die u wil houden, laten staan op 0 .

    Retourklant_4.png

  5. De volgende stap is aangeven waarom de betreffende producten retour gestuurd worden. Bij Reden en Actie kunt u kiezen uit de retourredenen en acties die u zelf heeft aangemaakt in de tabbladen Retourredenen of Retouracties, via Orders > Retouren in het linker menu, of kiezen voor de optie "Anders, namelijk...".

    Retourklant_5.png

    In het laatste geval kunt u zelf een reden of actie invoeren.

    Retourklant_6.png

  6. Vervolgens klikt u rechts onderin op Verstuur.

    Retourklant_7.png

 

Retourzenden

Retourneren dien je binnen 30 dagen na ontvangst. 

De Boerenmeid, Herenweg 57, 1718AC te Hoogwoud

Ik neem alleen mbt de kleding ongedragen artikelen retour voorzien van het originele kaartje en overige artikelen moet schoon, niet gebruikt of beschadigd zijn. 

Hierna kun je het pakket retourneren via een servicepunt van PostNL, DHL of DPD (keuze is vrij). Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren. De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Bij het versturen via de brievenbus is het risico voor de verzender.

Zodra de retourzending door mij is ontvangen ontvang je het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug. De betaling gaat via dezelfde weg als dat de aankoop gedaan is. Als je een volledige bestelling retourneert krijg je het volledige bedrag van aankoop inclusief verzendkosten terug gestort (als je die verzendkosten hebt betaald natuurlijk). De retourneringskosten zijn voor de klant. 

Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt / beschadigd kunnen wij helaas niet crediteren. De Boerenmeid behoudt zich het recht om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt of wanneer het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd of de verpakking onzorgvuldig is geopend. 

 

Ruilen

Ruilen is is natuurlijk mogelijk maar neem dan even mailcontact met mij via [email protected] 

Service gebruikte artikelen
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat je na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. De Boerenmeid adviseert de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst goed te inspecteren. Wanneer de artikelen in gebruik zijn, zijn deze vervolgens niet meer te verhalen. Vindt productietechnische gebreken, deze graag zo spoedig mogelijk met uitleg en foto`s via email melden bij [email protected] Binnen 3 werkdagen zal ik een mogelijke serviceoplossing aanbieden. Klachten die ik niet kan vergoeden zijn: afgeven van kleur en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen die niet direct na ontvangst geconstateerd zijn en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn.

De bovenstaande mogelijke serviceoplossingen zijn indicaties. De serviceoplossing geldt onverminderd de rechten en vorderingen die de wet aan de consument toekent. Verzending of ruiling zie het bovenstaande bij: Retournering (m.u.v. de bedenktermijn van 30 dagen).

 

De Boerenmeid


Ik zie graag dat je tevreden bent over het product en mijn service. Bij de interne inkoopselectie word goed gekeken naar het productieproces en het gebruik van hoogwaardige en duurzame materialen. Door monitoring kan ik vaak al veel mogelijke retouren voorkomen. Recyclen en milieu staan hoog in het vaandel bij De Boerenmeid, daarom worden de pakketjes in gebruikte kartonnen dozen verstuurd. Voor vragen, opmerkingen, klachten of tips kan je terecht bij de klantenservice via [email protected] Het is namelijk voor jou en voor ons belangrijk dat je geheel tevreden bent.

 

Geschillenregeling


Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een product of dienst. Neem in dat geval dan zo snel mogelijk contact met mij op. Ik zal uiterlijk binnen 5 dagen reageren. Komen we er samen niet uit, dan kun je te allen tijde tegen betaling van euro 25,- klachtgeld jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Voor nadere informatie over deze Geschillencommissie zie www.sgc.nl. Deze onafhankelijke commissie doet een uitspraak over het geschil. De uitspraak van de commissie is bindend. Word je in het gelijk gesteld, dan wordt het klachtgeld aan jou terugbetaald. Vorenstaande laat onverlet het recht om een geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.